Modra_sled_18.08.2014

Veliki Vrh na Dleskovški planoti, jugozahodna stena;

Modra sled: V/IV-III, 5 raztežajev, 200 m, 3 h;
Prva plezala Mijo Kovačevič in Suzana Rženičnik 11.8.2014

Dostop: po potki Molička planina - Ravne, pod steno okoli 150 m desno od vstopov v smeri Čez plošče I in II.

Opis: vstop je kratek strm skok v desnem delu piramidaste stene, nekaj metrov nad potjo tik nad prirezanim skrotjem kjer se pot prične nekoliko vzpenjati. Naravnost navzgor, desno okoli pomola, skozi jasen prehod v zgornjem skrotju in po krušljivih zajedah nekoliko levo pod levi previsni kamin (rdeč klin pod previsom in rumeno/sivi tik nad njim). Skozi kamin, na vrhu na njegov levi steber, ves čas po skali umikajoč se skrotju. Prečnica v levo in diagonalno navzgor v krušljivejši pokončen svet do vrha skale. Ponovno prestop v levo, čez skrotje, nadaljevanje proti vrhu. Naprej po logičnih skalnih prehodih v vrh piramide. Od tu po zložnejšem svetu navzgor iskajoč skalne prehode levo/desno do zgornjega ostenja. Prečenje v levo po skalah, v izteku malenkost navzdol pod pokončen steber s kaminom in navpično ploščo pod njim, desno od vstopa v zgornji del smeri Angina Pektoris. Naravnost čez centralni del navpične plošče v previsen kamin (klin v desni), po gladkem stebru nad kaminom na vrh do skrotja, v desno pod skrotjem čez krajšo ploščo in previsen skokec navzgor (klin). Še navzgor nekaj metrov do izrazito previsne daljše krušljive ograde v levi. Levo do nje (klin) in prečenje pod krušljivo previsno ogrado v levo do njenega izteka. Skokec naravnost navzgor in po ploščah diagonalno levo navzgor do izrazite široke zajede. Levo od nje naprej navzgor po ploščah do zgornjega previsnega kamina (klin v desni). Čez kamin v položen svet do primernega mesta za zaključno sidrišče.

Opombe: smer se ves čas umika skrotju, ključna mesta so zahtevna, smer je mestoma krušljiva, ni primerna za začetnike.

Sestop: desno po južnem grebenu navzdol - kot za ostale smeri; na vrh in po pohodni poti navzdol; plezalno po smeri Grapa; s spustom po vrvi po smereh Sončna, Senčna ali Obvoz.